reklama

Článok + diskusia

Mám rád diskusie k článkom. Niekedy si ich prečítam skôr ako samotný článok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Článok:

Dnes v noci ma navštívil Fico

Dnes som mal zvláštny sen.

Zdalo sa mi, že Fico je banán.

Cyril Jakubec, piatok 5. januára2007 22:55

Diskusia k tomuto článku:

Ja mám banány celkom rada. Nesmú byť zelené,to neznášam, vtedy sú také trpké.

Eli

 Kebysi videla ten môj, určite by sa ti páčil. Nie je ani zelený! :)

UchL

 Ona asi myslela to ovocie, UchL :)).

Romeo

straaašne drahébanány dnes predávali na hlavnej stanici.

werty

 VTescu som videla akciu 2,-Sk/kg. To sa oplatí.

livia

 Neverímtýmto akciám. Minule som kúpila 4 kilá v akcii a zhnili za dva dni.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

werty

 Jamám rada banány v čokoláde :)

erka

 Ako si to myslela? :)))

UchL

 Tak ako som napísala!

erka

Podľa mňa je Slota obrbanán.

Laco_Nagy

Nie je to zle, ale zdá sa mi to trochajednostranné.

kuli

 Mášpravdu, kuli. Neviem, čo proti nemu stále majú.

pepova_rit

Súhlasím, K+

nemo

Aj mne sa včera snívalo. Bola som v takomčudnom dome. Všetky steny mal červené okrem jednej, tá bola modrá. Bolo na nejokno a cez to okna sa na mňa pozeral stavebný úver. Nevidela som dobre, alevšimla som si, že mal čudne nízke čelo a strašne vysoké úroky. Vyzeral hrozne.Hlúpy sen. O banánoch sa mi ešte nesnívalo, to musia byť ale divné sny.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

barborka

 Inaksú všetci doma? A zdraví?

 UchL

Nazdávam sa, že ak chce niekto uverejňovaťtakéto príspevky a stále sa považuje za slušného autora, ktorý je ochotnýrešpektovať kodex blogera, správa sa politicky korektne, nie je promiskuitný,platí dane a triedi odpad, tak by takéto články uverejňovať vôbec nemusel.

o

Pokiaľ použiješ prirovnanie k ovociu, bolo bykorektné uviesť pôvod tohto ovocia. Z tvojho článku mi následne nie jeabsolútne jasné, koho si vlastne volil.

o

Celkový dojem je silno populistický. Akzoberiem do úvahy, že samotný lyrický subjekt je populista, možem uzavrieť, žesa jedná o populizmus na druhú. A toto je moc aj na môj vygrcaný žalúdok.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

dog123

To si sa akože fakt vyspal s Ficom? To jesila. Inak s tým banánom to bolo dosť perverzné.

lond&blond

Dobre napísané až na ten záver. Trochanereálne sa mi to zdá.

gorila

 Mnesa záver páčil, ale úvod bol slabší.

last_dinner

 Úvoda záver je o ničom, v strede to ušlo.

popov

 Nepáčilsa mi úvod, stred a záver. Článok bol inak celkom slušní.

demian

 Sorry, „slušný“, som chcel napísať.

demian

Perfektne napísané. Píš ďalej.

fico

Nemalo to chybu. Som unesená.

rukojemníčka

Tomu neverím. To nemôžeš vedieť!

tomas

Ľahko je niekoho obviniť bez dôkazov a kydaťna neho na blogu. Ak si takto potrebuješ zvyšovať karmu, je to úbohé.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

hovorca

Pripájam sa.Prirovnávať Fica k banánu sa mi nejavídvakrát vhodné.

vegetarián

Fico nie jebanánan, Fico je k...

vladom

Silný príbeh. Myslím, že niečo podobné som užčítal (url)http://www-8.vlada.gov.sk/index.php?ID=1503

kuzma

Pohybujem sa v politike už 15 rokov, ale ničpodobné by som si nedovolil napísať. Je to hanba! Úplný suterén.

igor1923

 akýsuterén? sa spamätaj, veď autor píše len o svojom sne.

skippy

 Netvrdím,že s autorom súhlasím, ale máme, pokiaľ viem, slobodu slova.

synovec

„I have a dream.“ to tu už bolo.

ferri

 Presne.Ďalšie klišé jak hovado.

perzius

Chcela som niečo napísať... bojím sa, že by maúprimnosť zabila. :)

1rebekaa1

 Chýbaš mi, Červená Čiapočka.

Cyro Jakubec

....celkom nerozumiem, či s Ficom súhlasíš,alebo ho kritizuješ.

nevermind

Mne sa nič nesníva :(

Lenka

 Vyskúšajobčas spať sama a uvidíš, že to príde.

UchL

Nemám rád príbehy s takýmto koncom, je tostrašne pesimistické. Ak niekoho kritizujem, tak sa pokúsim hľadať riešenie,nie iba to tak „šplechnúť“ do priestoru. Autor by sa mal zamyslieť hlavne nadsebou.

sokol

 Neviem,ale ak som to dobre pochopil, autor to myslel skôr s nadsázkou. Nechcel niečoriešiť.

fatslim

Nemám čo k tomu dodať, vlastne som to aninedočítal. Dôležité je, čo príde teraz:

link_na_moj_blog

Cool banana! lol

akord

Super článok! Čakám ďalší prídel ovocia azeleniny. :)

derma

banánová republika...

nepodpisem_sa_neviem_pisat

zlacnel benzín :))

siko

 môjzlatý, ty si myslíš, že je to vďaka ficovi, tomu banánovi? zobuď sa!

sentimental

a tak ďalej a tak ďalej

Cyril Jakubec

Cyril Jakubec

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezatvára zubnú pastu, zabúda zastaviť na stopke, počúva cudzie rozhovory, Katke Grošlákovej nevrátil skriptá, videl dve časti Nevesty pre milionára, Tri oriešky pre Popolušku si nahral. Zoznam autorových rubrík:  Duch(h)ovnoMlieko zahlieňujeSused Róbertsci-fi ... trvalo bez príspevk

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu