reklama

Viewegh masturbuje

- Čože? - opýtal som sa dosť nechápavo. - Viewegh masturbuje, takto som jej to povedal. - nervózne zopakuje sused Róbert s prehnanou artikuláciou, akoby hovoril s nahluchlým.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

- Komu jej? - znovu nechápem.

- Frajerke, ty debil! Komu asi? - zalomí rukami.

- Monike? - už sa chytám, ale radšej sauistím.

- S Monikou som sa rozišiel pred tromitýždňami. Bola čudná a mala strašne malé kozy. Myslím Marcelu, taká nižšia,hnedé vlasy, krátke. Už si ju videl. Má perfektné kozy a takéto veľké bradavky.- názorne ukáže aké veľké spojením ukazováka a palca do kruhu.

- Tú by som si mohol pamätať. - uvažujemnahlas. S tými bradavkami určite preháňa. - A čo na to povedala? - dodám trochanetrpezlivo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Šak to ti chcem povedať! Ona nevedela, že čoje to masturbovať, hehe. - škerí sa od radosti. Vždy si dal záležať naintelektuálnej prevahe, keď išlo o jeho partnerku. Bolo vidieť, ako si užívaďalšie malé víťazstvo.

- Čo je víveg, vedela? - dodám uštipačne.

- Ciébe? Jasná, že ne. O to pokoj. To by somnevedel ani ja, keby si mi nepožičal tú jeho knihu. - spravodlivo priznáva.Robo je férový, to môžem potvrdiť. Kamaráta by neoklamal a frajerke bynepovedal, čo nechce počuť.

- Tak si jej to mohol vysvetliť alebo lepšiaby bola malá ukážka. - už sa smejem.

- Určite, ty debil. Normálne som jej topreložil.

- Ako, ty pako?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Mišo si honí. - zovretou rukou mimovoľnechodí hore a zas dole vo výške pása.

- Aha. A ona čo na to?

- Opýtala sa, že či nemá ženu. Ja hovorím, že má a je od neho odosť mladšia. A ona že, tak mu asi nechce dať lebo ju podvádza s dákoufrajerkou. Som jej vysvetlil, že podvádza a asi často, ale ona s ním spínormálne. To ju už rozčúlilo a zarevala: on je čo, úchyl?

- Čo si jej na to povedal?

- Že nie je úchyl, že je spisovateľ.

Cyril Jakubec

Cyril Jakubec

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezatvára zubnú pastu, zabúda zastaviť na stopke, počúva cudzie rozhovory, Katke Grošlákovej nevrátil skriptá, videl dve časti Nevesty pre milionára, Tri oriešky pre Popolušku si nahral. Zoznam autorových rubrík:  Duch(h)ovnoMlieko zahlieňujeSused Róbertsci-fi ... trvalo bez príspevk

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu